Propagace firmy je jedna z nejdůležitějších věcí, na které byste měli myslet, když nějakou vlastníte. Protože se vám zákazníci neposypou jen tak sami od sebe, je třeba myslet na to, že po vás dlouho ani neštěkne beze snahy pes, jak se říká. Je To opravdu realita, není to nic snadného a musíte počítat s tím, že se budete muset extra snažit, aby si vás někdo všiml a budete za to muset něco samozřejmě nabídnout. Musíte si ty zákazníky nějak nalákat, abyste docílili alespoň nějaké skupiny, která vaše produkty nebo služby vyzkouší. Ne vždy se to však povede, a tak třeba zjistíte, co pomáhá a co ne. Je ale potřeba to vyzkoušet, abyste to všechno právě zjistili.
Jako nejjednodušší propagace firmy může být klasická reklama někde na sociálních sítích nebo v televizi, i když asi mnohem více účinná je ta na sociálních sítích, protože tam je dnes skoro každý a není tak těžké si ji zaplatit. Jen je problém v tom, že se tam nedají propagovat věci, které jsou lokální. Museli byste totiž přímo zacílit na lidi, kteří bydlí ve vašem okolí, což není nic jednoduchého. Mnohem jednodušší by asi v tomto případě bylo třeba vylepit plakáty v okolí, pokud chcete lidi nalákat například do nějaké kavárny. Dá se ale najít také skupina lidí, kteří bydlí v určitém městě a tam to hodit, že otevíráte něco nového a co jim vlastně nabízíte.
Vždy je ale musíte nalákat. Nelze lidi nalákat jen na to, že například otevíráte další podnik. Musíte jim ukázat, proč jste lepší než konkurence. Nic není jen tak a je třeba do toho dát opravdu úsilí a finance. Další možností je nabídnout jim reklamní předměty, mezi které se řadí například reklamní textil, nebo také různé reklamní deštníky a podobně. Na ty necháte natisknout vaše logo a ty pak někomu darujete. Lidé pak vaše logo někde uvidí a budou chtít třeba zjistit, o jakou společnost se jedná, a nebo si řeknou, že jste asi hodně známí a budou chtít také vyzkoušet vaše služby a nebo produkty.